+420 605 297 200 (Po - Pá 8:00 - 18:00)

Domácí solné jeskyně

Ceresit Stop Vlhkosti

Trenažer golfových odpalů

Z naší nabídky

Využití

Účinky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup v internetovém obchodě www.domacisolnajeskyne.cz

PDM - Marketing s.r.o.
Oderská 333/5, 19600 Praha - Čakovice
IČO: 07189737
Evidující úřad: 310016 - Úřad městské části Praha 18
Spisová značka: C 296253
tel. +420 605297200

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem SALIN - Domácí solná jeskyně. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky, nebo emailem.

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.
Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky. Zásilka je podána jako  balík s garantovaným dodáním do druhého pracovního dne od odeslání. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.
V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, Vás budeme kontaktovat.

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují je povinen po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky, nebo emailem) informovat pracovníky e-shopu.
Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si nevyzvedl, bude mu účtováno poštovné ve výši 99,- Kč, popř. 4,-Eur.

5. Možnosti dopravy a způsob platby

ČESKÁ REPUBLIKA
Objednané zboží zaplatíte pracovníkovi DPD služby, nebo pracovníkovi České pošty u přepážky popř. doručovateli České pošty při převzetí zásilky. Zboží odesíláme do 24 hodin od objednání v pracovní dny (Po – Pá).
Zásilka je doručena zákazníkovi do 48 hodin od objednání - platí v pracovní dny (Po - Pá).

CENA ZA DOPRAVU:
Do ceny  4 000,- Kč         80,- Kč
4001,- Kč - 8 000,- Kč      90,- Kč
Od ceny  8 001,- Kč         zdarma

ZPŮSOB PLATBY ZA VÝROBKY:
- V hotovosti kurýrovi /dobírka/:        50,- Kč
- Předem na bankovní účet:                  0,- Kč

Pokyny k platbě:

* Č.účtu: 587647101/0100
* Banka: Komerční banka Praha
* Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
* Variabilní symbol: Číslo objednávky
* Konstantní symbol: 0008
Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání. Zároveň musí být přiložena kopie faktury a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující.
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.
Zboží, které vracíte zpět, NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
* Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet.

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu.  Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční e-mail s číslem balíku.
V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce / DPD, Česká pošta apod./  zkontroloval stav zásilky (poškození přepravního obalu). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje prodloužená  záruka 48 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci (kromě opotřebení solného bloku). V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).
Zboží zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email: info@domacisolnajeskyne.cz
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Pokud není v obchodních podmínkách SALIN - Domácí solná jeskyně stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.

Domácí solné jeskyně - SALIN - idatabaze.czSolné jeskyně - idatabaze.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.